Kreatywność Invenire zapewnia ciągłość komunikacji w agencji unijnej
FRONTEX
Ponad 200 eventów konferencyjnych dla
instytucji UE.
0
eventów konferencyjnych dla instytucji UE
0
wirtualnych eventów konferencyjnych
Czas pandemii nie sprzyja osobistym spotkaniom i tradycyjnym
konferencjom, dlatego stworzyliśmy HUB konferencyjny do obsługi
konferencji zdalnych. Dzięki HUB-owi możemy zapewnić tłumaczenie
symultaniczne nawet dla 30 par językowych, niezależnie od miejsca, w
którym przebywają poszczególni mówcy i
uczestnicy. Umożliwia to zintegrowany system złożony
z platformy komunikacyjnej online, kabin i
pulpitów dla tłumaczy, kamer kierunkowych, ekranów i sieci IT wraz z
obsługą – tak, jak w przypadku spotkania w
dniu 29.10.2020r. w hotelu Sheraton, które obejmowało 6 par
językowych obsługiwanych przez 12 tłumaczy symultanicznych
pracujących w reżimie sanitarnym. Ważną częścią wyzwania związanego
z tłumaczeniami zdalnymi jest oczywiście technologia. Jej
poszczególne komponenty nie są co prawda same w sobie przesadnie
złożone. Trudność tkwi jednak w umiejętnej integracji tych z pozoru
prostych komponentów, które od dawna funkcjonują na rynku przy
obsłudze konferencji – aczkolwiek w odmiennych
zastosowaniach. Integracja ta wymaga personelu technicznego
posiadającego z jednej strony duży know-how, z
drugiej zaś - dysponującego długoletnim doświadczeniem.
Tylko setki obsłużonych wydarzeń
konferencyjnych wyrabiają te unikalne
umiejętności i refleksy, dzięki którym udaje się unikać pułapek i
zapewniać transmisję najwyższej jakości sygnału dźwiękowego za
pomocą złożonego środowiska sprzętowego.
Technologia nie jest jednak jedynym wyzwaniem przy tłumaczeniach
zdalnych. Równie ważny jest czynnik ludzki. Zarówno tłumacze, jak i
odbiorcy muszą modyfikować swoje nawyki i adaptować się do tego
nowego, zdalnego środowiska konferencyjnego, które nie jest
intuicyjne i może sprawiać sporo trudności. Invenire uznaje czynnik
ludzki w tłumaczeniach zdalnych za ryzyko krytyczne. Dlatego też
nasz proces obsługi zdalnych wydarzeń konferencyjnych obejmuje
precyzyjnie zaplanowane i pedantycznie
wdrażane mechanizmy uczenia się tego nowego środowiska przez
użytkowników. Bardzo istotna jest także rola technicznego moderatora
konferencji, który spieszy użytkownikom ze zdalną pomocą w
rozwiązywaniu problemów. Robimy wszystko, by nasz klient swobodnie
korzystał z dostarczanej przez nas technologii i mógł się skupić na
meritum, czyli na aktywnym uczestnictwie w wydarzeniu
konferencyjnym.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Wypełnij w kilku prostych krokach nasz formularz kontaktowy - poproś o
informacje lub bezpłatną wycenę.